[CC-Hungary] Wikipedia magyar DVD kiadas es a magyar jog

Kis Janos Virnet Budapest johannes at mail.datanet.hu
2005. Dec. 29., Cs, 19:16:36 CET

>az eleg ronda dolog, ha engedelyt sem kersz es a forrast sem
>tunteted fel. teljes szoveg atvetelenek szabad felhasznalassa
>minosulesehez a konyvnek tankonyvve kell minosulnie legalabb...
>arrol nem is beszelve, hogy meg ha szabad felhasznalas is, a forrast
>a szerzo megjelolesevel egyutt fel kell tuntetni. szerintem ez mar
>nem csak jogserto, de moralis dolgokrol itt nem vitatkozunk.

Kedves Aniko,

egy picika gond van: Most mar a tankonyvnekis minden vackat jogilag
le kell tisztazni. Megszunt a szabad felhasznalas - a torbezalkotok
rosszovltabol - es csak turelmi ido van a korabban megjelent
tankonyvekre. Jonnek is a szar tankonyveikkel az amerikai kiadok,
ahol az utolso sorig minden jog le van tszitazva. Es amikor ez ember
padagogiailag elutasitja fenzegetik., jon meg a jki idonk a turelmi
idoszak lejartaval.....

A masik: vanm olzan egzetem, ahol a hallgatokat feljelentik azert,
mert fenzmasoljak a jegzeyetikat. Masutt a tanarak maguk
flenzamsoljak, hogz legyen. Azaz itt is nagy es verre meno kutzulas van...

Jh