[CC-Hungary] Képek átdolgozása: meddigátdolgozás?

Aniko Gyenge anikonaso at hotmail.com
2005. Nov. 16., Sze, 11:52:34 CET

remélem, jól fejtettem meg a kódokat, mert kicsit furcsán jött át a leveled.
az ártatlanság vélelme büntetőjogi kategória, valóban, ott a "vádló"
bizonyít. de azt hittem, maradunk a kevésbé rázós terepen. akkor
helyesbítek: amit az előbb írtam, a polgári eljárásokra vonatkozik. amit
Benedek említ, az pedig a büntetőjogra igaz. és persze mindkét eljárás
indítható szerzői jogi jogsértések esetén.
anikó