[CC-Hungary] MTI deep linking

Gerényi Gábor gg at mail.index.hu
2006. Jan. 17., K, 07:09:58 CET

a dolgok IRL is ilyen bonyolultak, nem kell ahhoz a netre jonni

ugyanaz a technika valosithat meg szabad felhasznalast, es lehet
jogserto is. mert a technikat onmagaban sose lehet ertekelni, kellenek
hozza a korulmenyek: ki, hogyan, mikor, miert hasznalja

az embedded linkingrol csak annyit mond mindenki: uj felhasznalast valosit
meg. hogy az fair vagy nem fair use, a korulmenyek donthetik el.

a google news az valoban egy jo hasonlat a hirkeresore. de emlekezzunk
arra is, amikor az indulas utan rogton az egyik nagy hirgyar rogton
tiltakozott az abban valo, megkerdezes nelkuli szerepeltetes ellen: a
google azt a csatat nem vallalta, gyorsan levettek oket

vagy ereztek a google-nal, hogy jogilag vszinu nem tarthato az
allaspontjuk, vagy csak siman korrektek voltak

GG

ui a forditott cikkek forrasat mindig megjeloljuk, ha olyat talalsz,
ahol nem, az kivetel, es szolj nekem legyszi, azt buntetjuk :)