Re: [CC-Hungary] Szerzö személyének megállapítása

Peter Toth tothpb at gmail.com
2006. Sze. 25., H, 21:11:24 CEST

Szerintem ez tipikusan ebbe a kategóriába tartozik (hacsak nincs
valami jel, amiből mégis világosnak kellene lennie a szerzőnek.)

Egyébként nincs tudomásom ezen szakaszhoz fűződő joggyakorlatról.
(Nyilván azért, mert ha ilyenkor előkerül mégis a jogutód, akkor
annyira mégsem lehetett ismeretlen a szerző... :) Persze ilyenkor
legrosszabb esetben utólag el lehet érni megállapodást.)

TPB