Re: [CC-Hungary] Béka segítségre szorul.

Peter Toth tothpb at gmail.com
2007. Jan. 15., H, 22:05:00 CET

Hagyjuk az ügyben az Artisjust, semmi közünk nincs az ügyhöz.
Egyébként meg talán minden jelenlévő jogász tud arról, hogy a védett
művek interneten történő közzététele (akár hasznoszerzési céllal, akár
anélkül) jogsértő. Ezen kár vitázni.

A konkrét ügyben egyértelműen abba az irányba kell vinni a vádlott
érvelését, hogy a konkrét ügyben hiányzott (Btk. 10.§), illetve
csekély fokú volt (Btk. 28.§) a társadalomra veszélyesség. Találhat
olyan BH-t is, ahol ezt egy másik ügyben kimondta a bíróság.

Esetleg arra lehet hivatkozni, hogy nincs vagyoni hátrány... Azért ez
meredekebb, de néha ennél meredekebb dolgokat is leírnak magyar
bíróságok...

TPB