Re: [CC-Hungary] Béka segítségre szorul.

Kis Janos Virnet Budapest johannes at mail.datanet.hu
2007. Jan. 15., H, 22:08:41 CET

Sajnos nem! Az eljaras ezen szakaban lehet a
legtobb kellemetlenseget okozni a T rendoroknek.
Oda ugyved kell. Az ugy elhozodhat kb ket harom
evig. Most az elso idoben vannak olyan taktikai
lepesek, amelyek nagyben befolyasoljak, sor kerul
e gyanusitasra, es ha igen akkor milyen hany rend beli stb.

ezert nem szabad varni. A lepeseket ugyved tudja
megtenni, ha akarja, akit emlitettem akarja....

szoval ne ulj a hatsodon mert rosszul jarsz.
Ugyanis lehet oléyan szitiacio, hogy a gyanusitas
elotti szaskban lezarjak az ugyet, ez lenne a legjobb. Ezert is kel lepni.

udv

Jh