Re: [CC-Hungary] Béka segítségre szorul.

Peter Toth tothpb at gmail.com
2007. Jan. 16., K, 12:00:51 CET

Most félreteszem a hitvitázó, értelmetlen megjegyzéseidet. Annyit
azért megjegyzek, hogy ha kalapáccsal rontotok egy felétek óvatosan
közeledő valakire, akkor ne várjátok, hogy az álláspontok közelednek.

Én világossá tettem, hogy a büntetőjog túlzott alkalmazását nagyon
rossznak tartom. Azt is világossá tettem, hogy az Artisjus szerintem
nem alkalmazza túlzó módon a büntetőjogot. Ezzel Te sem vitázol. Ha
mégis, várom az érveket.

Legyünk előremutatóak: szerintetek milyen esetben lenne helyénvaló a
szerzői jog megsértését bűncselekménynek tekinteni, illetve milyen
esetet kellene mindenképpen kizárni a büntetőjogi felelősség köréből.
(Gondoljatok arra, hogy azért a szerzői jogsértések gyakran a
legsúlyosabb feketekereskedelemmel vannak összefüggésben, tehát a
teljes mentesítés valószínűleg nem járható út!!!)

TPB