[CC-Hungary] Béka segítségre szorul.

zhajdu at dunakanyar.net zhajdu at dunakanyar.net
2007. Jan. 17., Sze, 11:38:27 CET

Egy kicsit ironikusan válaszolva a felvetéseidre, mivel valószínűleg
te sem gondoltad komolyan, amit leírtál :)

> roviden: a velemenyem az, hogy rossz uzleti modellt valasztottak.

Ebben ők is egyetértenek, nem is akarnak a jövőben ezzel
foglalkozni. A gazdaság olyan területén kívánnak a továbbiakban munkát és
pénzforrásokat befektetni, ahol a vásárlók nem ideologizálják meg a lopást
:)

> tarsadalmi szempontbol kifejzetten pazarlo parhuzamosan kifejeleszteni
> ugyanazt a software megoldast sokszor. ehelyett celravezetobb par,
> szeles korben alkalmazhato megoldas kifejlesztese, ami a sok hasznalat
> folyaman letisztul, ki-kristalyosodik

Ezt mondta Lenin elvtárs is, de az emberek mégis jobban szeretik azt,
amikor 10 vécépapír közzül lehet választani a boltban az egy kapható
helyett :)

> [...]
> korlatozasa hosszu tavon. pl. a 80-as, 90-es evek zart software-einek
> katalogizalasa, rendezese oriasi akadalyokba utkozik emiatt. sok
> kezdemenyezes van szamitogepes jatek-muzeum letrehozasara, de
> rendszeresen olyan problemaba utkoznek, hogy a jogtulajdonos ceg
> megszunt, nem elerheto, stb. - es igy nem lehet kozzetenni a jatekokat.
> merpedig ezek az idoszak kulturalis lenyomatanak igen fontos reszei.
> azokrol nem is beszelve, akik ugyan mar nem aruljak az adott jatekot, de
> igy sem jarulnak hozza azok kozlesehez - mintegy megprobaljak magukat a

Igen, ők is szeretik a linuxot, de egy új tcp/stack modulért nem
adnak kenyeret a boltban.

> a fenti ervek mind tarsadalmi szempontok, persze. a barataid szempontjai
> rovid tavon talan utkozesben levonek tunhetnek ezekkel szemben.
> megfelelo uzleti modell megvalasztasaval ez elkerulheto.

Mint már fentebb említettem, ők gyarló emberek és az emberiség
szempontjainak konzekvens képviselete helyett a családjukat szeretnék
élelmezni és ruházni. Ez most nem jött össze, nyilván nem tudjuk már meg
soha, hogy kinek a hibájából.

Üdv és vissza az érdemi diskurzusra:

Z.