[CC-Hungary] Arva muvek

Kelényi Attila attila at kiskapu.hu
2007. Jan. 24., Sze, 00:42:17 CET

Nos, ertem, es nem is akartam ehhez mar hozzaszolni, de megis: en meg ugy

latom a maximalis tolerancia es megerto hozzaallas ellenere is van, aki

kepes kicsapni a biztositekot. Nekem nem csak a stilussal, de a

tartalommal is gondom volt - az nem vita, ha valaki csak ugyanazt

hoborgi bele hangosan a zinternetbe. Arra ott van az index/akarmi forum.

Szoval ahogy pl egy blogon is kimoderalnam a szpemeket, egy ilyen listan

is vedenem a tartalmat es a parbeszedet.

attila

2007. 1 22. -n, "Szakadát István" <i at syi.hu> irta:

> [...]

nak!

>Volt vitám kicsit a színen, kicsit a háttérben erről. Én nem ö
rülök a

>moderálásnak, a kitiltásnak, még akkor sem, ha János stílusát
ól én is